مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 04:122022-05-31اقتصادي

فارس من| نیروهای حفاظتی جنگل های بندپی بابل افزایش می یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه ای با عنوان جلوی قطع درختان جنگل های هیرکانی گرفته شود خواستار پیگیری این سوژه شدند.

در این سوژه آمده است؛ قطع درختان کهنسال جنگل های هیرکانی واقع در منطقه بندپی شرقی نزدیک ییلاق گلیران در مازندران سال هاست که توسط سودجویان و قاچاقچیان به روش های مختلف انجام می شود و این روند روزانه در حال افزایش است، مناطق جنگلی را در سال های اخیر با اتفاق تلخ زوال و تخریب روبرو کرده است.

لذا درخواست ما این است که از قطع درختان، جنگل زدایی و تخریب پوشش گیاهی این منطقه جلوگیری شود.

فتح الله غفاری معاون امور جنگل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران ـ منطقه ساری در این باره اظهار کرد: در منطقه بندپی شرقی و غربی از ابتدا طر ح های جنگل داری فعال نداشتیم و طرح منابع طبیعی که در سال 78 تهیه شده بود با توجه به مشکلات اقتصادی و اجتماعی این طرح مصوب و اجرایی نشده است.

وی با اشاره به اینکه در منطقه بندپی شرقی افراد جنگل نشین و دامدار ساکن هستند، افزود: تعدادشان هم زیاد است و حتی برخی تک خانوار و در داخل جنگل زندگی می کنند.

معاون امور جنگل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران ـ منطقه ساری با بیان اینکه در مناطق دیگر استان طرح های جنگل داری فعال است و اکنون هم نیروهای حفاظت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| نیروهای حفاظتی جنگل های بندپی بابل افزایش می یابد

فارس من| نیروهای حفاظتی جنگل های بندپی بابل افزایش می یابد